And then I was like..

!!
EDIT: Fixade Alice's hår.



Här kommer lite mer mupperi, bl.a. lite mer från Habbo (inte nånting som faktiskt hänt utan jag syftar på karaktär) och så lite humor från fläskbergets blogg. Teehee. Copyright infringement anyone?

Alice:


"Hon" är så manligvacker när hon tar till hårdhandskarna. Fast.. det är en lite orättvis bild då den inte visar hur hon egentligen ser ut.. Hon är ju faktiskt 300kilo större. Förlåt Alice ):
..har faktiskt ritat en till bild av "henne"... Hmm, ska kanske skanna in den.. BRB

..

...

Så:



Iaf, här är lite skämt med en av Hilleviparkkilas bilder;



COPYRIGHT? NEVER HEARD OF IT.



Bonus:


Blev lite cool effekt när jag råkade sätta ihop fel lager i SAI (programmet jag använder mej av när jag ritar)..
Så där har ni.. Ska över till fejan och kolla uppdateringar om en uppkommande filmkväll

Tschüss!

Kommentarer
Postat av: Hillevi.P

AHAHHAHAHAHAHAHAH DÖR PLÅGSAMT AHAHAHAAAAAAAAAAAAA

Så klockrent så det inte är sant. DOG när jag såg Alice "egentliga" size jeffla knubbis, AHAHAahahahohoh. Föresten eey, du glömde Alice's blåååa håår du.. fuskBYGGARE. Ahahah fast snacka om att du fått till hennes tyspiska drag, 80 årigt ansikte.. eeey vänta. Hon är förfasike 90, HUR KUNDE DU?! Men mackan i ena handen å fickorna fyllda med pengar <333333333



Åhey bara sno mina bilder, JUST DO IT. Ahahahahaha, nu ska jag anmäla dig så jag får lite extra cash <33333333333 ihihihi, hoho neeeeeeee ÄLSKAR BILDEN !! :DD

2011-01-31 @ 20:14:28
URL: http://tantparkkila.blogg.se/
Postat av: The J-Rock Kitten :3

ja.. Hille's komentar sa ju allt, vette fan va jag ska skriva... blänger på hille Men aa, awesome bild är awesome, there you have it

2011-01-31 @ 21:40:20
URL: http://thejrockkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0