Hej.. igen

Eftersom fläskberget önskade få stalka mej o Em mera så tänkte jag göra ett litet onödigt inlägg för att showa lite teckningar jag gjort.

ENJOY



Två separata bilder jag gjorde till mej och Em för att ha som "graffiti" i spelet Left 4 dead 2 (Hmm, borde göra ett inlägg om det också)..


En "första" akvarell målnings sida grejsimojs. Det är en improviserad strip jag och en till från deviantArt.com gör. Man ser smärtsamt nog exakt hur dåligt papperet jag använde var, hahahhahahhahaha -flååååås-



En karaktär jag gjort till ett kollaboration över hos smackjeeves.com (nej, dit kommer jag inte visa er, omg)

NU FÅR DET RÄCKA
ERA FRÄCKA
APOR

godnatt

Kommentarer
Postat av: Hille - tantparkkila

Oyeeeh fläskberget har TALAT !

gooosh drägglar ner dina teckningar unge.

sööt liten seriegrejsmojsgrunka. :D

2011-01-25 @ 22:20:51
URL: http://tantparkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0