You know that feeling when...

När det känns som om all tid rinner iväg, som om varje sekund som tickar iväg med dej sittandes på ditt feta arsle bara för att komma ingenstans. Söndagar brukar vara såna för mej. Plus det faktumet att jag skulle spendera hela veckan med att plugga och göra klart en TVÅ uppgifter är jeeedra kasst asså.

Anledningen till att jag skriver detta är som en isbrytare på ett totalpajat party. Jag ska börja rita en serie. Jag har kommit ganska långt med planerandet och karaktärerna.

Egentligen borde jag skriva "vi" men, och det är det här som det föregående handlar om, EMMA gjorde det alltför tydligt för mej att hon inte var särskilt intresserad av att hjälpa till längre då, efter att jag skrivit ut en väldigt lång scen för henne att läsa och kanske hoppa in för att lägga till nåt, försvann. Hon försvann.

Hon svarade inte på flera minuter och, med tanke på vad jag skrev i början av inlägget, jag kände mej ENORMT pressad, stressad och andra -essad ord (inte för att det finns så många mer). Och när hon väl kommer tillbaka så skriver hon bara ..NÅNTING, jag kommer inte ihåg och jag kommer inte lägga ihop nåt som jag inte är säker på att hon skrev, men jag vet att hon skrev "lugna dig" efter att jag tagit ut min frustration på att hon LÄMNADE MEJ, även fast hon, nån minut innan , hade upprätthållt sitt engagemang i serien. ASSÅ, shit, jag borde inte skriva det här här men jag är så fffff.

OCH EMMA, om du ser det här, så, aa, jag kommer in på msn, och om du ser det här efter att jag kommit in på msn, WELL TOO BAD.
Hatar varje gång du skriver "Ta det lugnt" när jag INTE KAN TA DET LUGNT. sfkjhasgjrwwnlaöm. <- mitt fejs mot tangentbordet.

VARJE GÅNG vi ställer in något eller vi inte hinner något planerat så säger du alltid "Vi tar det någon annan gång", "Vi får försöka igen någon annan dag" SOM OM DU PRATADE OM ATT TA IGEN DET OM FLERA HUNDRA ÅR NÄR VI KAN TA DET NÄSTA DAG OCH SOM OM JAG HADE ALL TÅLAMOD I VÄRLDEN. ARRRRGHNNNGHGG.

Ibland vill jag bara ta ett grepp om din hals och- ok, det där var överdrivet. TYP, men iaf.

Jag känner mej bättre nu, efter att fått ut allt det där. För ibland, Emma, du bara .... ffff. ok.. 1...2...3......4.......5... ok så. -harkelharkel-

Tillbaka till serien.

Det är en LÖV STORI om något och någon.. uhm, vill inte avslöja för mycket men det kommer bli EPICCC, har stora förhoppnigar om det här, gnneee
Har fortfarande lite saker att gå igenom innan jag kan börja rita.. annars tror jag nog att karaktärsdesignerna är klara och uh, etc. HÄR FÅR NI SMAKPROV:

GISSA TURTURDUVORNA, doo eeet

Kommentarer
Postat av: Hille - tantparkkila

Weey, nu underlättar det för mig när jag ska stalka dig nu när du upptaderat :D

ahahahhahah dör över ditt damputbrott, dampbarn <3



JAG FÅR GISSA PÅ ATT DU GÖR ÄNNU EN GAY-saga/story/serie - w/e ?

2011-01-24 @ 21:16:31
URL: http://tantparkkila.blogg.se/
Postat av: The J-Rock Kitten

Sean och Derek är <3 <-- that's all i have to say DOTDOTDOT

2011-01-24 @ 21:21:20
URL: http://thejrockkitten.blogg.se/
Postat av: Hutt

WTF, när har jag ritat en annan gay serie, HUH? SLUTA STALKA JEDRA UNGE



hahahaha damp kommentaren ftw!

2011-01-25 @ 12:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0